BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 5, 2011

ceritaku...ceritamu...


aahhh...cerita buat kita leka.bila ada cerita terbitlah kenangan..samada suka atau duka.aku ni suka bercerita ker aper??tp sebenarnya ya...,di FB pun ada yang tertunggu aku update status,untuk tahu cerita.wah..wah...banyak citer sebenonyer ya,maklum usia dh melonjak,pengalaman dh terkumpul,perjalanan hidupku semakin jauh.aku kata diri aku ni pemalu,pendiam..haha..Kawanku kata aku peramah aper..aah biarlah..

Eeehh...ko ni dh jd Datin ya?tanya kwnku.sejak bila pula aku dinobatkan gelaran Datin.
Ketawa sakan aku menjawab..tak habis dgn itu,amboi dulu ko lain bebeno ler..ko artis yea?dah jd artis pulak dah..kan kata td aku ni pendiam,camner nk jd selebriti.nak berada di depan peminat pun takut.terpaksa aku buat banyak correction untuk sahabat-sahabatku yang baru aku jumpa ni.aku takut mereka nanti jd keliru kalau tak dibetulkan awal2..Keliru...??masihkah ada yang keliru tentang aku...

0 comments: